zondag 6 oktober 2013

Geboortecadeau Hanne en Klaartje


Als geboortecadeau voor onze 2 nichtjes Hanne en Klaartje waagde ik mij aan een pampertaart, mijn allereerste. Ook al was ik er niet 100% tevreden over, ik had toen al het gevoel dat er nog zouden volgen.  Ik vond het superleuk om te doen!

I made a diapercake, my first ever, as a birth gift for our 2 nieces Hanne and Klaartje. I was not 100% happy with it, but I had the feeling that this wouldn't be my last. I really enjoyed making it!



Hieronder nog enkele foto's van details. Veel kijkplezier.

I added some extra pictures with some details. Enjoy.


 Een roosje gemaakt van een babysokje
A rose made from a baby sock



Ik voegde de eerste letters van hun naam toe
om het wat persoonlijker te maken
I added the first letter of their names 

to make it more personal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten